Шукати в цьому блозі

пʼятницю, 17 жовтня 2014 р.

Осінь і місяць ізраїльської вуличної кухні

Від сьогодні у кафе Aroma Espresso Bar, що на вул. Димитрова 5 стартував "Місяць вуличної ізраїльської кухні". Звісно, ні я , ні Андрій цього пропустити не змогли (а знайшов все такий Андрій, ну ласий він до фалафелів). Отже, вирушили ми собі пішки. Осінь все таки тепла гарна і сонечко після пасмурного ранку і ось воно. Раніше ми в Aroma Espresso Bar не були і це одразу нас видало, але офіціантка виявилася дуже ввічливою і нам допомогла дещо зорієнтуватися. Тож, коли спочатку ви можете самостійно взяти меню, ознайомитися з ним, а потім зробити замовлення. Пле ж ми прийшли їсти фалафель і смакувати ізраїльською їжею. До речі, одразу нагадую, щоб зрозуміти, щодо до чого, то власник цього закладу єврей, а тому і йдеться про кулінарні витівки однієї з країн Близького сходу. Ага, забула сказати, скуштувати "місячні страви"  можна лише з 12:00 до 16:00 год.
То що ж ми замовили, а потім дегустували і порівнювали, а нам повірте було з чим порівнювати і ми трошки на цьому знаємося. Тижні проведені в Єрусалимі, уже впродовж двох років надаремне не пішли. Отже, фалафель і піті, шніцель по Тель-Авівськи, хумус Яффо, чіабата, кава чорна (ой, смачна) і круасан (вкраплення європейськості).
Після того як Ви зробите замовлення у Вас запитають, як Вас звати. Це для, що Ви зможете вільно зайняти собі місце і чекати на замовлення. Вас покличуть у мікрофон і всі будуть знати як Вас звати (кумедно). Цитата із сайту:
"Обращение напрямую по имени создаёт особый уют и чувство значимости каждого посетителя" . 
І знову цитата їхня про них же:
"Наши конкурентные преимущества – свежесть, большие порции, здоровая и сбалансированная еда". 
Ну що ж спробуємо. Ну що довго не розписувати, прочитати про них можна тут: http://aromacafe.com.ua/aroma-global/Israel.html.
.А тепер дегустація: фалафель для Андрія, а він на цьому профі, навіть не буду рахувати, скільки він їх з'їв у Єрусалимі, і які тільки не перепробував. Мене не запитуйте. Ну не люблю я цю штуку. але спробувати маленький шматочок спробувала. Ну так, нічого (по секрету навіть смачніше), але напевно він тут у Києві все таки має присмак та вплив Європи. Ще для нього був хумус (я тільки знову спробувала, ага Андрій більше і не дозволить). Знову ж таки більш ніжніший і він мені сподобався. У мене був шніцель (ну не свиний же) подавався із овочами і соусами.  А на десерт кава і круасан (моє!). Але я не жадібна, я поділилася,  бо врешті просто б весь не з'їла, хоч і свіженький і страшно смачнющий. А зараз декілька фото із Aroma Espresso Bar:



Немає коментарів:

Дописати коментар