Шукати в цьому блозі

пʼятницю, 20 квітня 2012 р.

Дещо з косметики: DECLARE

Врешті треба написати і про те, чим я користуюся. Раз я нікуди в ресторани не ходила. Вирішила себе трохи побалувати і купила собі гель для вмивання та крем-флюїд для шкіри навколо очей швейцарської фірми DECLARE.
Тепер все по-порядку: гель для вмивання, який був заявлений виробником антиалергійним та для чутливої шкіри, виявися надто не чутливим для моїх оченят. Ще він не дуже добре знімав залишки туші з моїх вій, через що доводилося довше возитися з демакіяжем. Через те, що у нього немає дозатора він виявився неекономним. Відверто кажучи за цю річ не варто платити аж 370 грн (52$), вважаю, що є багато зручніших і вигідніших демократичних марок. 
Ось таким його прорекламував виробник:



Загалом же, це можлива така моя реакція, а комусь він стане у пригоді.

Натомість крем-флюїд для очей мені сподобався. Темні кола під очима прибирає і дуже позитивно пливає на делікатну шкіру довкола очей. Ціна теж десь у межах 370 грн і як це буде в у.о. ви вже знаєте.

майже все так як написали, за винятком хіба що дуже холодно (брррр), коли наносиш і коли його буде забагато відчувається липкість довкола очей. Теж гадаю, що можна знайти щось інше, а якщо ні, то відверто мені він подобається.

Немає коментарів:

Дописати коментар