Шукати в цьому блозі

понеділок, 30 квітня 2012 р.

косметичне асорті



Це все піде оптом, так як розкладати ввже немає сили. Надворі така гарна і тепла погода, як для останніх днів квітня. У нас +35 С в день. Отже,
1) шампунь для обєму волосся від GOSH. Не збрехали волосся стало обємнішим від першого ж застосування. Я була здивована.Однак далі чи воно звикло до нього чи щось інше, але коли шампунь вже був близьким до закінчення обєм уже не відчувався. Та як для мого вибагливого волосся - річ цілком прийнятна.



2) цей же шамунь у компанії ще двох від: NATURA SIBERICA та HAIRTHERAPY



одразу зазначу, що шампуні не погані самі по собі і купувати можна, ціна цілком прийнятна, навіть більше. я просто зараз мрію відростити своє довге волосся, яке так необачно підстригла. А тому шукаю все найкраще для свого волосся. хоча моглаб і робити домашні маски. ЛІНЬ. Це найнегативніша моя риса. ПРИКРО. Інакше певно б звернула гори. А так цього робити не можна, певно тому і лінива.


Ось так позиціонує себе виробник, я б додала, що звісно реклама двигун процесу, а прекрасні, слова, які багато обіцяють недовиконують заявлене. Однак, краще це, ніж витрачати шалені гроші за відомі марки, а потім розраровуватися.
Наступний.

непогага річ, але краще спитати мого хлопця, ним він користувася більше як. Бо мої експериментаторські прагнення кликали мене до нового та незвіданого. Але тут радила б прочитати, те, що було написано трохи вище. Цілком відповідає.
3)GOSH у компанії "своїх".








4) дещо з БОМОНДУ:

А ось ці шампуні геть виявилися не тими за кого себе видавали. Ціна не так що сильно кусалася, але ще раз пресвідчуюшя грецька продукціядля волосся не варта ні моїх коштів, ні мого волосся ні витраченого часу. Ні би ток як написано, але насправді. Не експериментуйте, не ходіть більше туди.




а цією продукцією задоволена, чудове мила з приємним запахом. а крем для рук, та звичайний крем.



До нових зустрічей.









Немає коментарів:

Дописати коментар