Шукати в цьому блозі

пʼятницю, 20 квітня 2012 р.

А тепер і знайомство із LANCOME

Не скажу, що я геть нічого про це не знала не можна, але, що нічим з цієї торгової марки не користувалася, це так. Виріши зробити собі такий подарунок пере Новим роком, але пишу тільки тепер. Ось вони мої обранці:
сподіваюся, що мої невдалі (неяскраві) фото хоч якось надають інформацію про мій вибір. Довго шукала тональний крем, який був би максимально наближеним до моєї злегка смуглявої шкіри. Вимоги у мене до цього свої, а тому не буду вдаватися у подробиці. Ці речі у моїх фаворитах. Крем хороший наноситься легко, за цілий день не відчуваю втоми, але якщо шкіра у Вас суха ним користуватися не варто. Видасть вас з головою і за кілометр буде про це  кричати.
Ость так він приблизно виглядає на моїй руці набралося забато, але про відтінок відносна уява буде:
Як мене не запевняла консультант у магазині, що цей тон буде ідеальним для мене та він виявився темнішим від бажаного мною відтінку. Буде мені наука. Але у решті він мені імпоную.

Також під ним можна побачити і як виглядає помада, не знатияка за кільеістю червона у моїй колекції. Дивно, але віддаю перевагу помадам саме червоного кольору.
спробую показати, ще окремо:
помадаю користуюся рідко, вимагає ідеального стану моїх уст та викличного настрою. А зараз уже весна повним ходом думаю, вона дуже швидко стрибне до мене (у жіночу сумочку)

1 коментар: